KFC Chizza
Laurásítva

Hali! Nemrég megkóstoltam a KFC legújabb ételét, a Chizzát. Nagyon ízlett, szerintem nagyon finom, csak egy a gond (velem): nem nagyon kedvelem a csípőset. (De tényleg! Nagyon nem...) Ezért el szerettem volna készíteni úgy, ahogyan biztosan szeretem. Ez az étel azért szuper, mert nagyon gyorsan, könnyen elkészíthető és biztosan mindenkinek ízlik. Az íze kedvéért készítettem mellé egy "mindentbele" szószt, amit szintén megmutatok majd nektek.

0.jpg

Szóval mindössze 20 perc alatt teljesen kész van, és egy Chizza kb. 2 embernek "elég", ennek tudatában kezdjünk bele!

HOZZÁVALÓK: (3 db Chizzához)

  • 6 db tortilla lap
  • 0.5 kg csirkemell
  • 1 gerezd foghagyma
  • 3 db zöldhagyma
  • Mozzarella sajt
  • Sajtmix
  • bors
  • rozmaring

A szószhoz:

  • 250 g görög joghurt
  • csirke fűszerkeverék
  • rozmaring
  • bors

ELKÉSZÍTÉS:

  1. Előveszem, majd megmosom a húst.000000000.jpg
  2. A csirkét felkockázom.00000000.jpg
  3. Olajat öntök a serpenyőbe, beletettem a húst, sóztam borsoztam. Ezután begyújtottam a tűzhelyet.0000000.jpg
  4. A hagymát felvágtam, beletettem, ízlés szerint rozmaringot tettem bele, és a húst megsütöttem. 000000.jpg
  5. A szószt elkezdtem kikeverni. A joghurtot sóztam, borsoztam. Beletettem a csirkefűszer keveréket, és rozmaringot. Ezt jól összekevertem. Ha csípősen szeretnéd, akkor tegyél bele paprikát vagy chilit. 00.jpg
  6. Előveszem a sajtot. Én reszelt mozzarellát és reszelt sajtmixet használok (Lidl). 00000.jpg
  7. Egy tortilla lapra teszek sajtot valamint húst a képen látható módon. Ezt így félbe hajtom, hogy egy félkör legyen. Ebből kettőt készítek egy Chizzához. Úgy teszem egymáshoz, hogy egy kört képezzen. (Vagyis úgy nézzen ki mint egy pizza) Beteszem a mikróba, és addig melegítem, amíg a sajt teljesen meg nem olvad. 000.jpg
  8.  Végül hasonlóan vágom fel, mint a pizzát, és szószt teszek rá. Jó étvágyat hozzá! 0.jpg

+1 TIPP: A sokszínű étel

Ha nem szeretnél a hússal "pepecselni", akkor helyettesítsd ezt baconnel, vagy sonkával, akár tojással. Ennek az ételnek csak a képzeleted szabhat határt! Próbálkozz BÁTRAN!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tankonyhakezdoknek.blog.hu/api/trackback/id/tr8213240077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Facebook oldaldoboz

Tankonyha kezdőknek

Friss topikok

  • .laura: @takacsveca93: Örülök, hogyha jól sikerült a recept és további sok sikert kívánok a konyhában! ;) (2019.01.23. 22:23) Töltött pizza
  • .laura: @nevergone: Köszönöm az ötletet, mostantól oda fogom írni ezt az információt is. A kakaós csiga r... (2018.02.05. 21:41) Kakaós csiga

Címkék

süti beállítások módosítása