A nagy buggyantott tojás teszt
Avagy az első alkalom

Sziasztok! Elérkeztem az első főzős bejegyzéshez. Szerintem a világon az egyik legjobb alapanyag a tojás, mert nagyon sokféle módon el lehet készíteni. Vannak könnyebb, és vannak nehezebb módszerek. Sokak szerint a buggyantott tojás nagyon nagy tudást igényel, no meg szerencsét. Mivel én nem vagyok olyan nagy konyhai tudással megáldva, és úgy néz ki sikerült elkészítenem, biztosan nem olyan nehéz. Néhány napja a Facebookon találtam egy nagyon jónak tűnő ötletet, amelyben a buggyantott tojást folpack-ba csomagolva főzték meg. Én még életemben egyszer sem készítettem ez előtt buggyantott tojást, ezért gondoltam megpróbálom így is, és a hagyományos, merőkanalas módszerrel egyaránt. Lássuk, hogy sikerült.

poached-egg-2.jpg

Sajnos ez nem az én buggyantott tojásom... Bár jó lenne!

  1. Vizet kezdtem melegíteni.viz.jpg
  2. Előkészítettem a kellékeket. (tojás(ok) folpack, merőkanál) cuccok.jpg
  3. Az egyik tojást a merőkanálba óvatosan beleütöttem, a másikat csak egyszerűen ráütöttem egy fólia darabra. Nem folyt szét. Összefogtam, hogy ne tudjon kijönni, majd mindkettőt a vízbe helyeztem. A merőkanalat eleinte csak a víz felszínén tartottam. keszul.jpg
  4. A merőkanalas verziót 3 perc múlva bátran belehelyeztem a vízbe. (a merőkanálban tartva) Kb. 5 perc alatt készre főttek, így kivettem őket egy tányérra. majdnem.jpg
  5. A merőkanálból kikanalaztam a tojást, ami szépen egyben maradt, de a fóliás tojás sehogy sem szeretett volna szépen kijönni, így nagy nehézségek után ocsmány formában kijött. Úgy nézett ki, mint egy elcseszett lágy tojás. finally.jpg

Őszintén szólva a merőkanalas próbálkozás szerintem nagyon jól és finomra sikerült, de a másik, a fóliás habár ízre ugyanolyan volt, küllemre gusztustalannak tűnt. A belseje ugyan mind kettőnek szépen folyt, de kinézetre a kanalas szebb lett. Azért érdemes kipróbálni, hátha sikerül. Mivel hamar kész van, szívesen javaslom reggelinek!

Remélem tudtam segíteni, sziasztok! {LAU}

A bejegyzés trackback címe:

https://tankonyhakezdoknek.blog.hu/api/trackback/id/tr1813115808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Facebook oldaldoboz

Tankonyha kezdőknek

Friss topikok

  • .laura: @takacsveca93: Örülök, hogyha jól sikerült a recept és további sok sikert kívánok a konyhában! ;) (2019.01.23. 22:23) Töltött pizza
  • .laura: @nevergone: Köszönöm az ötletet, mostantól oda fogom írni ezt az információt is. A kakaós csiga r... (2018.02.05. 21:41) Kakaós csiga

Címkék

süti beállítások módosítása