Három hozzávalós szupernasi

Üdv mindenkinek! Ti is biztosan jártatok már úgy, hogy megkívántatok valami sós vagy édes finomságot, de nem volt otthon semmi fogatokra való. Ilyenkor vagy elfogadod a helyzetet, vagy készítesz valami finomat magadnak. A mostani recept is ilyen. Ez a nassolnivaló elkészíthető sósan, édesen, emiatt mindenki számára kedvenc lehet. 

4.jpg

Mindössze 3 összetevőt válogattam (más szóval kerestem) itthon ami nálunk valamiért mindig van itthon.

HOZZÁVALÓK:

  • Rétestészta (gyorsfagyasztott, vagy otthon készített is lehet)
  • Virsli
  • Sajt vagy sajtkrém

(ha édes "sütit" szeretnél, akkor a virslit és a sajtot cseréld ki csokira)

 ELKÉSZÍTÉS:

  1. Előkészítettem a hozzávalókat. 1.jpg
  2. Kinyújtottam a réteslap egyikét, és kb. 5x5 cm-es négyzeteket készítettem. Ezt követően a virslit darabokra vágtam, amit belehelyeztem a levágott tésztákba, és tettem mellé reszelt sajtot. Így tekertem fel. 2.jpg
  3.  Tepsibe helyeztem a felcsavart réteseket, és a tetejüket tojással megkentem. 3.jpg
  4. 180-200°-on 25-30 perc allatt aranybarnára sütöttem, és kihűlés után már fogyasztható is. Jó étvágyat kívánok! {LAU} 4.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tankonyhakezdoknek.blog.hu/api/trackback/id/tr2913118326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Facebook oldaldoboz

Tankonyha kezdőknek

Friss topikok

  • .laura: @takacsveca93: Örülök, hogyha jól sikerült a recept és további sok sikert kívánok a konyhában! ;) (2019.01.23. 22:23) Töltött pizza
  • .laura: @nevergone: Köszönöm az ötletet, mostantól oda fogom írni ezt az információt is. A kakaós csiga r... (2018.02.05. 21:41) Kakaós csiga

Címkék

süti beállítások módosítása