Sonkás rántotta
A legegyszerűbb tojásos recept

Na ez a legjobb tojásos recept a világon! Sok olyan étel van, ami szuper finom meg minden... De ezt a hatékonyságot semmi nem übereli. Bizonyíték: néhány tojásból, és egy kevés sonkából olyan vacsit lehet rittyenteni, hogy az valami elképesztő.

img_20171124_153127.jpg

Sziasztok! Amikor még tojásrántottát sem tudtam készíteni, akkor kerestem rá az interneten a receptjére. Nem találtam fogamra valót, de ez van... Eldöntöttem, hogy gazdagítom az internetet ezzel a finomsággal. Ha gondolod, egy "éhezős" este közepette, vagy egy kicsit "lazább" reggelen készítsd el. Vágjunk bele!

HOZZÁVALÓK: (1 adag)

  • 2 tojás
  • sonka
  • tej/tejföl
  • só, bors

ELKÉSZÍTÉS:

  1. A tojást felvertem. Pár löttyintés tejet tettem bele. (én a színe alapján döntöm el, hogy elég e. (Halvány citromsárga színűnek kell lennie, akkor lesz jó.) Ezt követően daraboltam bele sonkát. Sózom, borsozom.helo.jpg
  2. Elkezdtem pirítani olajon egy egész sonkát kisebb darabokra tépve. heloo.jpg
  3. Ezután a rántotta alapot ráöntöm a sonkára. helooo.jpg
  4. Folyton keverem, hogy le ne égjen, ezt követően kiszedem egy tányérra, és pékáruval tálalom. img_20171124_153127.jpg

Jó étvágyat!

+1 TIPP: Bármivel jöhet!

Természetesen mondanom sem kell, hogy ezt az ételt ízlés szerint el lehet készíteni. Néhány élelmiszer a sonka helyett vagy mellett: bacon, virsli, sajt, hús, szalámi...stb. Az a lényeg, hogy te találd finomnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://tankonyhakezdoknek.blog.hu/api/trackback/id/tr6813368987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Facebook oldaldoboz

Tankonyha kezdőknek

Friss topikok

  • .laura: @takacsveca93: Örülök, hogyha jól sikerült a recept és további sok sikert kívánok a konyhában! ;) (2019.01.23. 22:23) Töltött pizza
  • .laura: @nevergone: Köszönöm az ötletet, mostantól oda fogom írni ezt az információt is. A kakaós csiga r... (2018.02.05. 21:41) Kakaós csiga

Címkék

süti beállítások módosítása